Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بدون دسته بندی

با پیام‌رسان همه کارۀ Beeper ملاقات کنید

نرم افزار جدید شرکت Pebble هر پانزده سرویس پیام‌رسان محبوب را پشتیبانی می‌کند...

زمان مطالعه: 2 دقیقه

«اریک میگیکووسکی»، بنیان‌گذار شرکت Pebble از نرم افزار جدید Beeper رونمایی کرده است که در یک محیط، با 15 پیام‌رسان محبوب حال حاضر همگام می‌شود. اگر این نرم افزار مطابق وعده‌ها کار کند، می‌تواند تبدیل به میزبان اصلی کاربرانی شود که همزمان از چندین پیام رسان استفاده می‌کنند.

با نرم افزار Beeper، شما یک صندوق پیام ورودی همگام شده برای پیام‌رسان‌های واتساپ، فیس‌بوک، دیسکورد، توییتر، تلگرام، اینستاگرام و تعدادی پیام‌رسان دیگر در اختیار خواهید داشت. این شرکت همچنین وعده داده است که هر چند هفته یک بار، پیام‌رسان‌های جدیدی را به حوزۀ پشتیبانی این نرم افزار اضافه خواهد کرد.

iMessage روی ویندوز و اندروید؟!

از عجایب Beeper این است که امکان استفاده از پیام‌رسان iMessage که مخصوص سیستم‌ عامل‌های iOS و MacOS است را روی سیستم عامل‌های ویندوز و اندروید مهیا می‌کند. به نقل از میگیکووسکی، این کار ممکن است ولی پیدا کردن راهی برای آن دشوار بود. مطابق صفحۀ «پرسش‌های رایج» (FAQ) نرم افزار Beeper، دو راه برای استفاده از این پیام‌رسان روی دستگاه‌های ویندوزی و اندرویدی وجود دارند:

ما برای هر کاربر یک گوشی «جیل‌بریک» شدۀ آیفون  که نرم افزار Beeper روی آن از پیش نصب است، ارسال می‌کنیم تا به عنوان پل ارتباطی با پیام رسان iMessage عمل کند. کاربرانی که دستگاه با سیستم عامل Mac در اختیار داشته باشند که همواره به اینترنت متصل است، می‌توانند با نصب نرم افزار Beeper، از آن به عنوان پل ارتباطی استفاده کنند.

میگیکووسکی شوخی نمی‌کند!
میگیکووسکی شوخی نمی‌کند!

به نظر می‌رسد که میگیکووسکی در مورد استفاده از گوشی‌های جیل‌بریک شده و ارسال آن‌ها برای کاربران، شوخی نمی‌کند. همچنین وی در صفحۀ توئیتر خود گفته است که برای دو سال، از این سازوکار به عنوان ابزار اصلی چت استفاده کرده و «عقب‌گردی در کار نیست».

حق اشتراک ماهیانۀ 10 دلاری!

شایان ذکر است که استفاده از نرم افزار Beeper، مستلزم پرداخت حق اشتراک 10 دلار در ماه است و این هزینۀ حق اشتراک، می‌تواند تأمین بودجه برای ارسال آیفون به کاربران را توجیه کند.

منبع
Techspot

علی قربانی

هوانوردی، هوانوردی، هوانوردی... در کنارش، کمی هم سخت افزار و تکنولوژی ?
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا